3 Apr 2013

kerja tunang

29/03/2013 tarikh tunang adik aku yang no 3, dah bergelar tunang orang.... aku tak sibuk sangat dalam majlis ni sebab aku tak dapat balik kampung pun.... dah mintak maaf dengan dia sebab tak bleh nak menghadirkan diri dalam majlis dia.... dia cam ok... tapi hati di dalam siapa yang tahu .... moga dia akan bahagia dan akan kekal hingga akhir hayat nyer dengan bakal tunang dia... aku mendoakan segala kerahmatan ALLAH akan melimpah untuknya, aku dan keluarga aku,....


Mengikut perbincangan dengan aku sebelum ni.... dia nak buat kecik-kecik.. jer... adik aku yang sorang ni agak berkira tentang duit dia... berbelanja biar untuk perkara yang baik dan tidak membazir,.... aku sebagai kakandanya mesti bertanya tentang bab duit ni,... almaklum bab nikah kawen ni bukan perkara memain besar kerja nyer... biasalah kaki sibuk ni kena tanya gak perihal adik-adik e..... rancangan e kata nak nikah bulan 8 ni... cepat jer masa berlalu skang dah nak masuk bulan 4......pejam celik  pejam celik dah samapai masanya...


adik aku ni kena pandai urus masa la.. tinggal 4 bulan lagi dah sampai masa dirancang..... nantila aku bagi cheklist untuk majlis ni... supaya tak la kelam kabut sangat.... dan harap majlis akan berjalan dengan lancar.....aku akan cuba yang terbaik la... mungkin aku akan jadi wedding planner dia la ni....... 


try my best... 

PERBELANJAAN MAJLIS TUNANG :

skit jer... buat 3 hantaran jer... simple

cincin sebentuk, sirih, kain batik, tuala dan buah 
tu jer.....bawak 3 dulang hantaran sahaja....


alhamdulilillah semua selamat.....

No comments:

Post a Comment