8 Oct 2013

homeschool ?

apakah homeschool? baguskah untuk anak-anak....aku teringin juga nak buat homeschool... tapi tak tau la mampu ke tak... tanggungjawab ibu bapa sangat berat,,..aku akan berusaha menjadi ibu yang hebat dan terunggul... umat islam adalah umat yang terunggul... dan super... aku ingin menjadi ibu yang super.... aku cuba cari bahan-bahan untuk tahap 3-4 tahun untuk anak kesayangan aku....

ibu akan berusaha yang terbaik untuk mendidik anak ibu,... aku ingin jadi ibu terbaik dan terbaik untuk anak aku... untuk akhlaknya... untuk budi pekertinya.... untuk akademiknya... untuk sosial dan silaturahimnya... dan yang paling penting untuk kehidupan akhiratnya....]


moga anak aku tergolong dalam insan yang diredhai Allah hidup dan matinya... amin.....

No comments:

Post a Comment