16 Jan 2013

cerita kawin

disember ssannngaattt sibuk.... kena uruskan kerja kahwin.... adik aku yang no lima kahwin.... tahniah dah jadi hak orang dan moga berbahagia hingga hujung nyawa....tapi rasa heppi  boleh tolong adik aku merealisasikan kerja kahwin dia... ni sebenarnya sekadar nak menulis tentang kerja-kerja kahwin ni... biasa a ada yang baik dan benda yang kena baiki//..... sementelah masih panas ni... rasa nak jugak bercerita dalam blog aku yang sunyi sepi sekarang ni... dah lama tak mengadap benda ni... jadi idea pun sukar bebenor nak kuar...


aku harap adik aku ni hepi lah bila dah kawen n jangan la gaduh-gaduh macam masa korang bertunang dulu... korang dulu rase banyak gak a bertelagah pendapat ni,.... he...he,....

nak jadi suami isteri ini banyak sebenarnya halangan/... almaklum la kerja baik... setan memang tak suka... maka dibaja...dipupuk dalam jiwa pasangan bakal melayari rumah tangga ni dengan pelbagai perkara buruk... perkara yang nampak e kecil... tapi dibesar-besar... tambah perisa mana yang patut....


hal kenduri... rumah aku,,,..... aku memang sibuk nak buat pelamin...masa tu rasa nya tak cukup masa nak buat .... yelah bukan nya pakar sangat dlm kerja membuat pelamin ni..

No comments:

Post a Comment