16 Jan 2013

cinta lama

salam... hari ini dah 17 hari kita semua dalam tahun 2013.... terasa sekejap jer... tup-tup dah tengah bulan .... aku pun tak rasa sangat tahun dah masuk tahun baru duk sibuk sangat dengan persiapan perkahwinan adik aku.... selamat pengantin baru dan moga bahagia hingga hujung nyawa... gaduh manja ala zirafah tu kira ok a... jangan gaduh ala-ala... rimau atau singa dah a...

kesibukan ni dah sedikir reda... ada la masa nak kemaskan bilik stor yang dah lama benar rasa e aku tak bersihkan dan kemaskan... dan sedang mengemas dan mengemas tu terjumpa la... satu buku kecik... yang dah berhabuk pun... belek punya belek rupa e.... buku cerpen lama aku.... ada 10 cerpen kat dalam.... nanti ada masa aku nak baca balik cinta lama aku ttu... hui sayang betul... aku menulis tu rasa umur aku 18 tahun, masa tu tingkatan 6.... dah 16 tahunn.. dah boleh jadi artifak tu.... punya lama buku tu....


ok aku sambung lain kali...

No comments:

Post a Comment