30 May 2013

KAWEN : list 2

4. toiletries 
- ari tu adik aku n tunang di dah pegi shopping... barang-barang tu semua dah ada kat umah aku...
-skang tinggal nak pakai otak aku sedikit berkarat tapi masih tajam.... untuk mendeko n mencantikkan lagi
- tunggulah entri aku yang akan datang untuk lihat hasilnya.... e...
bajet : barang e diorang punyer bajet la deko e... RM 30.00 x 2

5. kain telekong & quran
- ni aku yang tolong beli... dah ader gak kat umah.... bajet... tak mau citer ler... yang sedang-sedang ajer....
bajet : deco RM 35.00 x 2

6. jam
- ni tuan empunya badan membeli.. aku tinggal buat bekas jer....
bajet deco : RM 35.00 x 2 jugak

7. kasut & handbag
- ini pun empunya badan punya citarasa aku ringgal menggubah ajer la...kata nak bajet yang bijak...'
bajet deco : RM 35.00 x 2


bajet semua untuk deco :RM 565.00 untuk dua pihak. 
ni semua anggaran untuk deco hantaran : bila dah siap dan dapat bajet sebenar aku citer lagi yer ...

bye sambung kerja....... 

No comments:

Post a Comment