15 Nov 2012

buah hatiku.....anakku sayang

salam maal hijrah... hijrahkan minda dan segala perangai tak baik dan tak senonoh tu jadilah insan yang beramal pada orang tua... salam sejahtera dan kegembiraan berkekalan buat che dan ayah kat kampung...

moga kalian berdua beroleh berkat dan hidup yang gembira serta tenang di saat bulan madu tanpa tangisan anak-anak.... aku harap sangat bonda dan ayahanda gembira hatinya melakukan ibadah kepada ALLAH.....

aku anak mu berusaha dengan gigih moga hati kalian gembira dengan adanya anak seperti kami.....rasa nya itu yang diharapkan oleh semua ibu bapa...

aku sendiri punya pengharapan yang tinggi untuk anak aku.... aku paling harapkan dia dapat doakan dan hadiahkan al fatihah untuk aku setiap saat untuk aku apabila aku dah tiada kelak....wahai anak jadilah orang yang beriman dan bertaqwa kepada ALLAH.

buah hati ibu,.... anakku sayang...

No comments:

Post a Comment