1 Nov 2012

jumaat....hari istimewa

salam kepada semua ... harap pada hari jumaat yang ceria ni akan menjadi hari yang baik dan akan menjadi permulaan baik untuk penghijrahan.... hari ini aku rasa nak tulis banyak benda tapi bergantung pada masa dan keadaan juga lah... dah lama betul aku tak menggunakan tangan dan otak yang dikurniakan ALLAH ni untuk menulis... rasa macam kering idea... (betul ke ejaan aku nih)... betapa lamanya aku tak menulis....

buat insan yang bernama sahabat aku masih ingat akan jasa dan kegembiraan kita sepanjang bersama/.... besarnya jasa tak terbalas dek harta benda... dan aku doa kan kau bahagia dunia dan akhirat moga..kita akan bersama lagi... di akhirat kelak meneruskan persahabatan kita... dia ni masih hidup... tapi susah bebenor nak jumpa...maklumlah aku kat putra perdana dia nun kat kuala berang... tapi betul cakap dia banyak betul tolong aku dalam waktu aku susah atau pun senang...

pencarian sahabat ni sangat sukar dan kalu jumpa 1 dalam sejuta yang sanggup bersusah payah dan menangis meratap bersama... aku memang lega ada sahabat macam ni... tapi tak buleh puji lebih-lebih... melambung plakk.... hei... cikgu ena ... apa khabar ari ni.... promote nama mung  bleh kan... rasa rindu plak nak jumpa ... rasa cam dah lama tak jumpa ... banyak nak citer n nak kutuk mung/.... masa dah cukup a.... aku blah dulu ada masa aku tulis lagi...


hidup perlu di teruskan walau apa rintangan ..

No comments:

Post a Comment