6 Feb 2013

cuti panjang

sempena kengkawan cina kita nak sambut raya diorang ni ... yakni raya cina... aku buat jugak persiapan...... tapi persiapan balik kg la......memang dalam hati nak bercuti jer ni.......panjang jugak la cuti kali ni... menyebabkan pening kepala sangat ni semua kerja kena siap sebelum cuti panjang ni.... best nyer nak cuti panjang ni.... tapi yang tak best nyer badan rasa sakit-sakit skit.........poning kepalo den......


aku pun tengah duk-planing-planing nak cuti ... tahun ni insyaAllah adik aku yang bertunang ari tu nak kawen dah.... nak kena amek cuti panjang... jangan la korang buat majlis tu time bulan 12.... memang tahun ni tak bleh nak elakkk.... tak ada cuti untuk semua stafff dalam bulan 12..... kalu cuti jugak... alamat bonus aku melayang la....


adik aku ni satu lagi ... dah nak masuk bulan dua ni... tak der ker perancangan nak buat ape-aper... diam senyap.....'tuppas' jer  kata orang teganu.... aku pon sibuk..... tak sempat nak menelepon....nak wat bunga telor tak..... nak buat hantaran tak.... korang ni ingat koje nikah kawen ni.... perancangan seari dua,,,...... terus jadi jer.... MEMBEBEL SKIIT,.....

moga cuti aku ni berjalan dengan sebaiknya.... dapat rapatkan hubungan silaturahim.... dan dapat rehat bebanyak/...... dan moga aku diberi hidayah dari Allah... untuk mendekat diri kepadaNYA...


MARI KITA SAMA MENGINGATI ALLAH WALAUPUN MOOD CUTI TENGAH TINGGI NI, HATI-HATI DALAM PERJALANAN PULANG KE KAMPUNG.




No comments:

Post a Comment