14 Feb 2013

makan ubat

ari ni aku ni nak cerita pasal anak aku yang sangat "culas"/susah sangat nak makan ubat... dah memang keturunan yang takut nak makan ubat...

aku dulu pernah buat-buat makan ubat tapi sebenarnya buang ubat kat jamban.... pahit sangat-sangat.... skang ni dah menurun kat anak aku.... kena paksa makan ubat.... tutup hidung n tuang dalam mulut... mengelupur la jap nak bagi tu,....

kadang aku yang rasa kesian tengok dia macam tu... takut juga ada effect kat paru-paru atau jantung dia... tapi memandangkan nak sihat terpaksa la buat macam tu..... dah 2 minggu dia batukk... ni makin teruk,.... bermain memang terlalu sangat kuat nyer.... resah aku dibuat e... kalu dia main jer....



ok masa pun tidak mengizinkan....


UBAT HATI YANG PALING MUJARAB.... INGAT & BERZIKIR PADA ALLAH.

No comments:

Post a Comment