5 Feb 2013

winnnduuuu.....

dah lama sangat aku punya blog ni tak terusikk... bukan malas nak menaip tetapi masa dan keadaan agak membataskan aku... banyak bendanya nak kena buat dan settlekan... alahai masa sangat-sangat mencemburui.aku dah  masuk bulan febuari... cepatnya masa berlalu dan macam tu juga dengan umur  kita... rasanya umur aku pun dah makin bertambah angkanya,....bila agaknya nak buat amal ibadat yang lebih mendekatkan hati dan minda aku pada sang Pencipta... teringin rasanya tiap pagi yang syahdu menyimpuhkan diri beramai-ramai solat subuh jemaah.... tapi bila tiba time pepagi pukul 6 tu.... rasa malas mula menguasai aku.... malas nyer.... nak bangun,,..... sejuk ... bestnyer kalu boleh tido lama skit... tu ayat yang sering keluar dalam pemikiran aku.....bila.................


tajuk aku kali ni rindu.....memang aku teringin.,... rindu .....nak buat tu semua..... tapi......tapiii.....selalunya ada tapi...kan....

SAMA-SAMA KITA KUATKAN  SEMANGAT UNTUK DEKATKAN HATI DAN MINDA SERTA FIZIKAL KITA PADA ALLAH YANG MAHA ESA (TIADA TUHAN SELAIN ALLAH)

No comments:

Post a Comment